illa flaubert


Aquest blog començà en una llarga estada solitària i pensativa a l'illa dels gratacels. Continua en la meva illa personal enmig del marasme humà que m'envolta. L'illa Flaubert és una novel·la de Miquel Àngel Riera, malaguanyat escriptor mallorquí. Un gran llibre que m'acompanya esporàdicament.
.
.

dimecres, 25 de juliol del 2007

tornem-hi

Vinga, sí, tornem-hi. Com que he perdut el costum, començaré amb una petita perla que m'han fet arribar avui. No us ho perdeu, el nostre millor cantautor versionant la petarda aquesta guapíssima. Perquè diguin que la interpretació no és important!

1 comentari:

miq ha dit...

Ben retrobat!

I amb el gran Roger Mas... versionant la Paulina! Genial!

M'ha arribat carregament de cultura des de Barcelona. Ja tinc matèria per a fer unes quantes ressenyes a La Llumenera. Alguna cosa es mou a Catalunya i sembla que ningú no se n'ha adonat!

una abraçada
Miquel