illa flaubert


Aquest blog començà en una llarga estada solitària i pensativa a l'illa dels gratacels. Continua en la meva illa personal enmig del marasme humà que m'envolta. L'illa Flaubert és una novel·la de Miquel Àngel Riera, malaguanyat escriptor mallorquí. Un gran llibre que m'acompanya esporàdicament.
.
.

dissabte, 26 de maig del 2007

east village (I)

Parlava de l'east village. Coneguda zona de la ciutat pel naixement del punk. Pel cbgb, mític local on van començar els Ramones, per exemple, i on tocaven sovint els Stooges, el Lou Reed... També pel moviment beatnik. L'Allen Ginsberg vivia per aquí, el barri bullia de creativitat als 60-70... Tampoc m'allargo amb el tema perquè no en sé més que els quatre tòpics, però avui m'ha fet il·lusió saber que la portada d'un dels discs dels Led Zeppelin, el Physical Graffiti, és una fotografia d'un edifici situat al nº 98 de St. Marks Place. Un dels discs importants del meu humil bagatge musical.