illa flaubert


Aquest blog començà en una llarga estada solitària i pensativa a l'illa dels gratacels. Continua en la meva illa personal enmig del marasme humà que m'envolta. L'illa Flaubert és una novel·la de Miquel Àngel Riera, malaguanyat escriptor mallorquí. Un gran llibre que m'acompanya esporàdicament.
.
.

divendres, 1 de juny del 2007

Són les 3,50 de la matinada. Acabo de tornar a casa. Però no em puc aguantar. Ho he d'explicar. Avui he trobat el lloc més autèntic de Harlem. Un bar petitó, amb jazz en viu, on tothom es coneix, on un pot ballar a la seva... i quina música, senyor, quina música!
Comencen tard i acaben encara més tard, però el local té un ambient familiar que et fa sentir com a casa. Gairebé et fa venir ganes d'agafar una guitarra, uns tambors... i posar-te a tocar. Encara que no en tinguis ni idea. Em sembla que es tornarà el meu local de referència. Les nits d'insomni, i sense plan, em sembla que m'hi acostaré. A més, no està massa lluny de casa.

3 comentaris:

Marketing Cultural Heritage Class ha dit...

On és! On és!

pere ha dit...

No sé com es diu, està a st. Nicholas Av, però sabria tornar-hi des del metro. un dia hi hem d'anar junts.
Per cert, ara rellegia el post i sona super pedant, això de "el lloc més autèntic de Harlem". Ni conec Harlem gairebé com per dir una cosa així, ni m'agrada dir "el millor". Devia portar alguna copa de més!

miq ha dit...

St Nick's Pub
773 St. Nicholas Ave
at 149th Street

Vam ser així d'anar-hi ahir a la nit!